1.Мультфільм, рекламний ролик Загальноприйнятим стандартом класичної анімації є 24 кадри в секунду для мультиплікації.
Ми знаємо, що одна секунда мультфільму має містити щонайменше 24 кадри. За одну хвилину 60 секунд. 24 х 60 = 1440. Отже, 1440 кадрів – це лише одна хвилина мультфільму!
Так, у класичних мультфільмах Уолта Діснея кадрова частота – 12 FPS, але картинка все одно досить "плавна", щоб не дратувати глядачів, – все завдяки прийомам аніматорів. А ось професійний кіберспортсмен, граючи на найсучаснішому комп'ютері, може побачити до 300 кадрів за секунду.
Частота в 60 FPS забезпечує більш «плавне» зображення. Втім, важливішою є стабільна продуктивність. Високий фреймрейт, який іноді несподівано «падає» до 35–45 кадрів, гравець сприймає гірше, ніж стабільні 30 FPS.